Sunday, December 29, 2013

KOSONG

Kelu. Pedih. Tergamam.
itu perasaan yang sedang aku lalui.
Sesungguhnya manusia punya sifat yang berbeza tapi aku masih bodoh memikirkan manusia yang aku dekati paling disenangi.
Terima Kasih utk itu Tuhan.

Ya Allah, berat dugaan Mu.
Aku redha, Aku Terima, Aku Tersenyum akhirnya.

Terima Kasih Ya Tuhan..
Kau sentiasa ubati kesedihan aku dgn air mata utk beberapa ketika
Tapi... Bukan utk Selamanya..

Terima Kasih Ya Allah kerana buka hati aku utk terima dugaan ini dengan tabah.
Aku sentiasa berhutang dengan MU, itu yang pasti akan ku cuba membayarnya sehingga tanat kudratku.

Nota muncung : kadang2 kita tak sangka org yang kita senangi, org yang kita rasa boleh dipercayai rupanya beban utk mereka.
Mereka tidak mahu mendengar keluhan kita rupanya. Betul kata hati, jika kita tidak suka akan seseorang, kesalahan sekecil zarah kuman pun dilihat sebagai kesilapan besar yang tak patut kau LAKUKAN. Terima Kasih utk itu..

2 comments:

  1. Setuju dengan kamu yunk... saya penah alami ape yg kamu rase skang.. walaupun x sama situasi, tp saya x sangka kawan yang kita percaya buat sesuatu pada kita....betullah org ckp, kawan yang setia susah nk cari...kawan yang nk mendengar isi hati susah nk ade... mereka ade, cuma susah nk percaya kalau mereka janji x kan cerita ape2 pada org lain.... saya sedih bile saya asyik terkena macam tu jer.....

    ReplyDelete
  2. Tape saya percaya kamu kuat. Kamu boleh lalui. Persetankan org2 yg mcm tu kan. Tipulah kalau sy tak sedih tp saya rasa benda ni pun jd dtg dri kita sendiri. Cuma peluang nk explain tu x dapat dan terus dihukum. Inilah manusia kan. Apapun, keep smile, be positive n never look back. Org2 tu nak kita kalah, tp sorry, the seem the new nas. Walaupun saya benci nk tgk muka drg dah, tp saya sentiasa berharap Allah dpt lembutkan hati saya dan mereka.

    ReplyDelete