Saturday, April 20, 2013

Apabila mr jambu kroh kroh kroh...

Assalammualaikum n hewo korang!
  Hahaha I write this blog thru mobile, n I present u picture of day, my mr jambu kroh kroh kroh dlm kereta.
  Pity mr jambu penat sangat. Semalam balik lambat from seremban semata2 nak hanta panadol to org kena migrain
Sob3 ( menyesal declare war, aku declare aku sakit atlast acap juga jd tukang beli panadol sbb ubat migrain da abes stok)
  Then pg td acap teman g assignment kt smk ss17, subang jaya. Seb bek ada sam kt assignment tu. So kira bg hadiah dia amek gambar ngan bintang popular abph tu (kata retis jugak kan bebiboi mak ni). Weee anyway,  sam sgt cool n sporting yah! N no doubt he won for abph :)       
  Anyway back to my story, after penat buat coverage dgn acap skali lotih ikit aku g sana sini..last2 he giving up to drive. So mak jemah nilah yg juga drive. Tade pape pun sbb mmg aku keje kan. Kalau acap tade pun, dah jd tanggungkawab aku kena drive bby saga comel aku tu. Weeee..
  After assignment,  we straight went to kompleks pkns. Sbb acap need to buy baju melayu for zaty n droul resepsi. Dah dapat baju trus balik. As usual i drove all the from shah alam to kl. Singgah kejap kt bangsar then plg best acap amek kesempatan kroh kroh kroh kt sebelah. Nasib kaulah nyah, dah laki ko penat. Harus faham ok.
  So here r the pix acap kroh kroh kroh. Kesian anak ikan mak ni. Sampao rumah plak tu dia dok kroh kroh kroh. Alahaiiiii...
 
Nota jari telunjuk : checked smua keperluan utk esok. Tapi nak gosok baju tak larat plak. Huaaa nak tanak esok pagi jelah ye. Can't wait nak pakai baju beli kt Butik Shawn Sinar Sutera.  Shawn is a good friend of mine n pastinya baju2 dia sgt cantik n very uptodate!... :) nite ols
 
Love N, xoxo!

No comments:

Post a Comment