Wednesday, April 3, 2013

MISF, Mr Jambu n Duit Terbang

Assalammualaikum hewo guys!
  Phewwww, what a penat day for me n ashraf this weekend. We spent tine just for the preparation n shopping (mcm tak ingat nk kawen soon yah) huhu.. 
   Apa2 pun tak dapat nak cakap banyak.. sabtu I ada assignment kat misf pwtc tu. Dapat jumpa bill keith! Well dia sgt2 memberi inspirasi tinggi kepada saya ok. Terlalu lalu best. Kenapa sy puji melambung to him?  Well, its BILL KEITH! Satu nama yg besar bukan saja di dalam negara tetapi antarabangsa (ayat skema seperti tgh type story dah keluar). At1st I mcm tak oayahlah nk interview him kan tp somehow ainul fikri (one of exhibitor) panggil bill utk join our conversation. Tak pasal2 terintiview him. Mula2 gelabah sbb my english is a bit berabuk kan.. tp knowing him n it just took me 10 minit to feel comfortable with him. Can u just imagine, niatnya nak tanya pendapat mengenai program insep for foot technology,  so ia akan ambil masa 10 - 15 mints kan.. but then... we both had our chi chating sharing opinion bout footwear/shoes industry in malaysia.. almost 1 hour we standing there n sembang2, gelak2 sampai my photographer pun dekat muka dia jelas terpancar persoalan bilalah nk habis ni.hahaha sorry abg shahrim.. im a shoes lover anyway.. huhuhu... so bill, u inspire me to be more open in any way, any challenge n the most important is to always think out of box. Thanks for sharing ur thoughts that day. I appreciate that..
   Well, after finish my assignment, I rush to another exhibition but this is not for work lah. My future parent in law pun ada of course togather with my mr jambu.
  So setlekan apa patut we went for makan. Afer makan send my parent in law balik then mr jambu buat lawak nak patah balik ke pwtc. Nk tgk kasut sbb td mmg dia tak pergi. Adoiyai,,
  Papepun, this is a few pix for the entry. Takmo cakap byk2 sebab ni adalah entry tertunggak. Damn! huhu 

Love N,
xoxo!
Breakfast Tutti Fruiti.. hahahah..
New boots! damn i am the shoe lover!
With Bill Keith! Humble sgt!
abaikan paper beg di belakang
last pix of the entry.. Acap pening kepala duit abes! Damnnn

2 comments:

  1. wuiii da pandai pakai booth weii...but remind me bout some one..hahahaa,,frm Nst la

    ReplyDelete
    Replies
    1. it is boots ok.. not booth ..tu gerai booth lah. hahahahah i know lah who kan. kih2

      Delete