Sunday, April 21, 2013

Zaty n Droul big day :)

Assalammualaikum n hewo korang!
  Tepat jam 10.40am (kalau xsilap) my dear zaty sah bergelar isteri to droul. Saat dinikahkan, I was seat beside to zaty yg buatkan aiiii nobes skali u ols... thought zaty nk suh jd pengapit merangkap penyepit sekali je rupanya zaty nak I dok sebelah her. Ya ya ya, kitaorg ddk bersimpuh kt ats pelamin buat mak nervous lg skali ( kau over kau over) hahaha...
  Apa-apapun 20 minit duduk kt atas pelamin selain nervous pengantin aku pun ikut skali nervous sampai kaki ikut kebas. Hahaha tym tok kadi bebel2,  zaty banyak kali mengadu kaki dia kebas.. aku pun selain jd tukang touch up, jdlah tukang urut zaty. Plg best tu zaty ckp, tekan kuat lg nas kaki dia dah tak rasa.. oh maaaakkkk.. mak nervous je kau tak leh bgun nyah. Haha punya pulun aku tekan ibu jari kaki zaty. Hahaha mr jambu n the gang gelak2 tgk kitaorg dari jauh. Sakiittt taw. Bayangkan kaki pengantin kebas, pengapit pun sama ogayhs. Sbb kadar tempoh we ols ddk sama rata. Haha (apa ko mepek ni sengal).
  Apa2pun,  aku rasa sebak bila droul lafaz nikah sekali je (once again kau mmg over). Yelah aku tahu zaty pun nk nangis tu tp dia tahan. Hahaha kan zaty! Bkn main kau ye.. dah jd bini org! Im so happy for both of u syg! Cantik sgt2 my dear friend n of course lah my batman look so gorgeous.  Mesti korang tertanya y I called droul mr batman... owhhh sebenarnya tu gelaran droul yg salu kne stay late siapkan bahan assign animasi dia dlu. Then aku pun yg kne siapkan bahan final diploma show tgh malam jd dia lah gang lambat tido aku. Kalau online myspace, ym or fb, mamat nilah yg dok online ngan aku. Hahahhaa nasib baiklah dpt siapkan final assignment for our diploma show ek droul..so gelaran tu asyik meleket sampai kitaorg keje. Gitu lah citenye.. apa2pun,  zaty sgt sporting :)
  N korang sbbkan aku blogging thru mobile agak sukarlah nk tulis panjang2... tu belum tgk typo aku yg mmg blh buat kamus dah bak kata geng2 wassap, we chat, insta mahupu  fb.. rasanya baiklah aku terus hapload gambar2 sekitar perkahwinan zaty n droul. Mmg best mmg seronok mmg rasa nk kawen cpt ( ok jgn sronok sgt makchek)
  Enjoy the pictures korang! Muah
Nota jari telunjuk : seronok dpt jmpa kwn2 lama. Nilah best kalau pergi kenduri kawan2 ni. Blh jmpa kwn2 lama yg dah tak in touch ni. Oh yah! Lupa nk gtau? Aku n acap jd pengapit kitaorg mmg over lah kan. Hahaha pengantin tgh amek gambar outdoor, we ols sebok amek gmbr juga. Bak kata ara, hah dah blh buat pre wedding.  Alaaaaaaa... lama lg nk tunggu. Grrrrrrr!!!!! . Hahahha,  next week kena gerak ke sg buloh pula utk droul side :). Ok korang enjoy thw pix! Muah
Love N,
Xoxo! 
Get ready sanding-sandingan
dup dap dup dap. pengapit + pengantin pompuan pun dupdap2 taw  X-X
outdoor photoshoot :)
ye zaty tak puas hati aku pkai wedges cpt2 dia tukar heels tujuh henci dia tu. opsss sorry zaty..masih tak ckup. hahaha
me wit Zaty n Ara :) dua2 bini org
i love this pix!
bukan main senyum pengantin ni
droul dah nampak geng2 animasi dia lah tew :)
weee Dani with his mum n aunty2
i love this picha :)
Happy :)
ara, kau bukan main suka dpt duduk tgh2 tu kan!
menung apa tu cik abg...
hahahhaha gegar laaaa
gegar lagi
dah tal larat ke t :)
:)
ni mmg dah tak larat pengantin ni. haha penat amek gambar ye
us with abg encem
hahahaha penat dok mengusik pengantin.. aisshh noty lah pengapit ni
yeay im taken :)

No comments:

Post a Comment