Thursday, March 21, 2013

New Start for 2013

Assalammualaikum.. Hewo u ols...

Ok i know I'm not gonna be a blogger yang Tegar untuk  difollow mana2 pihak.
Tak berapa minat untuk ada follower sendiri tapi biarlah ia difollow oleh mereka yang disayangi dan dipercayai. (ye tlg sayang saya)

Anyway, ini bukan blog SS a.k.a Syok Sendiri. Ini blog SUka Hati aKu nak Tulis apa, SHANTA. Oh nice name SHANTA. hahaha...

Ok korang sebenarnya, this is not my 1st time blogging. (ye jgn gelakkan saya kalau sapa pernah angan2 nk aku jd blogger tegar dlu). Sekadar di pinggiran angan-angan itu aku mula bangkit untuk buat new blog. Blog serius InsyaAllah dan blog serius boleh blah kalau aku malas sekali lagi. T_T

U ols, for a new start of the 2013 (walaupun dah masuk bulan 3,jangan gelak jangan gelak) HAHAHAHHA, tidak ada apa yang mampu dikongsikan. Mungkin next entry gua share lah apa2 yang gua rasa nak share. SHANTA kan. kui2..

Apa2pun as Syok sendiri entry, i just wanna share some pix of myself, the latest one, the gumuk2 one and of course pix after jadi 'tunangan' (tangan dua2 letak kt bahu, mata keatas)bluerkkkk

Nota jari telunjuk : Mr Jambu induksi dua minggu since last two week. Oh Boleh Gila aku kejap sebab selama ni, kitaorg tak pernah lost contact. Sebusy mana pun dia, dia akan make sure dia ada masa untuk aku. Tapi aku, sebusy mana aku outstation kadang2 aku terlupa kt dia. Ok apa nak Kata? PADAN MUKA Aku. it is FAIR kan bebyboi? hehehe I miss yuuuu!  Love Love Love!

Love, N!
xoxo! 

i love this pants so much! the colour...Damn very nice!
I love my new running shirt! it's NikE! Sangat best untuk buat exercise  -GYM, NSTP, Bangsar-

Oh Damn, ni lagi one of my favourite pants! Red one.. Hadiah from my anak Ikan! tq bebibOi!


No comments:

Post a Comment